مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:122022-11-21اقتصادي

فارس من| مطالبه تعیین قیمت مناسب برای گوشت و مرغ


کاربراین سامانه فارس من درخواست کرده اند که قیمت گوشت و مرغ متعادل شود و انحصار در این بخش برچیده شود که به ضرر اقشار متوسط جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان دارند ایجاد شود.

انحصارطلبی در این حوزه به ضرر قشر متوسط و ضعیف جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ستاد تنظیم بازار اخیرا قیمت هر کیلو مرغ را 63 هزار تومان اعلام کرد، قیمت گوشت هم مشمول تنظیم بازار نیست و بر اساس قیمت تمام شده و تقاضای بازار قیمت تعیین می شود.

درحال حاضر ظرفیت صادرات مرغ در کشور ایجاد شده است و عامل اصلی عاری بودن مرغداری ها از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان است که این روزها کشورها دور و اطراف و حتی کشورهای اروپایی را درگیر کرده است.

سید محمد آقامیری معاون وزیر جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: به دلیل عاری بودن کشور ما از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، کشورهای دیگر از جمله کویت درخواست واردات مرغ از ایران کرده اند.

وی افزود: اکثر کشورهای دنیا درگیر بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان هستند و از آنجایی که کشور ما عاری از این بیماری است، آنها برای واردات مرغ از ایران درخواست کرده اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشورهای اطراف و  حتی انگلیس که 50 درصد مرغداری هایش درگیر بیماری آنفلوآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه تعیین قیمت مناسب برای گوشت و مرغ

فارس من| مطالبه تعیین قیمت مناسب برای گوشت و مرغ